poniedziałek, 10 lutego 2014

Witam serdecznie na moim blogu :)

Jestem mamą prawie rocznego bobasa :) Dzisiaj stwierdziłam, że tyle dzieje się w naszym życiu, że aż chce się dzielić tym niemalże z całym światem ;) No i oto Wielki Świecie, jestem Ja! Mama. A wraz ze mną mój Maluch :)

Chciałabym abyście znalazły u mnie (piszę w formie żeńskiej, bo zakładam, że głównie mamy będą mnie odwiedzały, jednak tatusiów również zapraszam) rady w co się bawić z dzieciakami, jak im pysznie ugotować no i jak nam się spało w nocy :) Zapewne u Was dowiem się podobnych rzeczy :)

Żeby nie przedłużać, zapraszam :)

Kaśka

3 komentarze:

  1. Witam! Zupełnie przypadkiem tu trafiłam, ale widzęże dopiero zaczynasz, więc trzymam kciuki i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego startu w blogowanie.

    zapraszam do mnie
    http://mojelatatrzydzieste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń