poniedziałek, 10 lutego 2014

Nie wolno!

W jakim wieku Wasze dzieciaki zaczęły rozumieć "nie wolno"? Hmmm, rozumieć.... może to złe określenie. Reagować na nie? O! To jest lepsze :) Mam wrażenie, że mój Maluch rozumie co się do niego mówi już od dawna, ale nie zawsze nas słucha. Dzisiaj testowałam ile razy będę musiała powiedzieć "nie wolno" zanim posłucha. Nie było tak źle :) Niemal na każde "nie wolno" odsuwał rączkę od słoiczka, oczywiście sięgał do niego ponownie, ale chyba coś zaczyna się zmieniać :)

2 komentarze:

  1. Haha, też prze to przechodziłam ;) Ale mój synek zaczynał rozumieć już w wieku 9 miesięcy. Sam nawet podchodził do rzeczy, których absolutnie nie mógł ruszać, pokazywał paluszkiem i kiwał głową, że nie wolno ;) Cierpliwości! Twój Smyk teżniedługo zacznie słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapominam o podpisaniu się :P Paula ;)

      Usuń